viernes, 4 de octubre de 2013

Ongi etorriak

Guraso agurgarriak
Guraso bileran esan nuen bezala, bertan hitzegindakoa idatzita utziko dizuet blog honetan. Hemen zuen seme-alabak egiten duten lana ikus dezakezue beraien zikloen pestañak jarraituz.
Lehenengo eta behin nire gaia ondo garatzeko ezinbestekoak diren gauzak komentatuko dizuet:
Ø  Gorputz hezkuntza egiteko kirol arropa eta dutxa hartzeko tresna guztiak ekarri beharko dute, bestela ezin izango dute parte hartu. Dutxa eta gero arropa garbia jarri beharko dute.
Ø  Gorputz Hezkuntza ezin badute egin zuek egindako nota bat ekarri baharko dute.
Ø  Ume bat erdi gaixo baldin badago hoberena dutxa hartzea izango da bestela bere egoera okerrera joko du.
Ø  Zuen seme-alabak osasun arazoren bat baldin badu jakitea gustatuko litzaidake nire klaseetan kontuan hartzeko. Horretarako umearekin nota bat bidaltzea eskertuko nizueke edo korreoz elektronikoz bidali.
Ø  Nire korreo elektronikoa  i.gorputzhezkuntza@gmail.com da eta zuekin komunikatzeko beste tresna bat izango da, horren bidez zuen seme-alabarekin arazoren bat baldin badago edo nirekin hitzegiteko zita eskatu nahi baduzue erabiltzea daukazue. Korreoa bidaltzen badidazue bertan zure izena jarriz gain zuen seme-alabarena eta bere gela jartzea eskertuko nizueke.
Besterik gabe eta ikasurte on bat izango dugula ziurtasunarekin agurtzen naiz.

Estimados padres y madres
Como ya comenté en la reunión os voy a escribir en este blog lo más importante de lo hablado. Además en este blog podréis ver y seguir el trabajo que harán vuestros/as hijos/as en esta área siguiendo las pestañas del ciclo al que pertenecen.
Primero os comento lo imprescindible para el buen desarrollo de la misma:
Ø  Para realizar la sesión de Educación Física hay que traer ropa adecuada además de todo lo necesario para ducharse. Después de la ducha se pondrán ropa limpia.
Ø  Si no pueden realizar la sesión de E. Física traerán una nota.
Ø  Si algún niño/a está acatarrado y hace E. Física, lo mejor es que se duche ya que sino su situación empeorará.
Ø  Si vuestro/a hijo/a tiene algún problema de salud me gustaría saberlo para tenerlo en cuenta en mis clases. Para ello me lo podéis indicar a través de una nota o el correo electrónico.
Ø  Mi correo electrónico es i.gorputzhezkuntza@gmail.com y lo podréis utilizar como otra herramienta más de comunicación conmigo para comunicarme lo que creáis conveniente sobre vuestro/a hijo/a o para pedirme cita para hablar conmigo. Si me mandáis algún correo además de vuestro nombre os agradecería me indicarais además de vuestro nombre el de vuestro/a hijo/a y el curso que realiza.
Sin más me despido de todos vosotros/as con la seguridad de que tendremos un buen curso.
Iñaki Salazar

No hay comentarios:

Publicar un comentario